Jagthundetræning 2024.

Hvalpe & Lydighedstræning Februar, Marts og April 2024

Mødested Lyngbakken. Bøllemosevej 15. 5892 Gudbjerg Sydfyn.

Indskrivnings og introaften torsdag d. 1. februar kl. 1900.

Vi vil denne aften få alle kursister indskrevet og tjekket vaccinationer etc. Derudover vil vi holde en kort præsentation af trænerne samt en gennemgang af træningsforløbet. Introduktion til hvordan man træner på hundens præmisser. Efter intro aften vil vi placere jer på det hold vi mener at i skal træne på.

Der trænes første gang søndag d. 4. feb.

Hvalpehold kl. 1000 – 1100.

Lydighedshold 1+2 kl. 0830 – 0930.

Lydighedshold 3+4 kl 10:00 -- 1100.

Der trænes 10 gange inkl. afslutning som er Lørdag d. 6. april kl. 0900.

Hvalpe holdet er for hunde mellem på 3 mdr. og 6 mdr. (De skal dog være vacineret 2 gange inden start) Max hold størelse.: 12 stk.

Lydigheds holdet er for hunde fra 6 mdr. og op efter. Max hold størelse.: 6 stk. pr. Hold = 24 stk.

Lydighedsholdet er først og fremmest for nye hunde, hunde som har gået på lydighed før kommer på venteliste og kommer med i den omfang der er plads til.

Hvalpene kan ikke gå op til afsluttende prøve på hvalpeholdet og derefter starte på 1. års ap.

Hvalpe holdet vil arbejde med at lære hunden de mest basale ting og samværet med andre hunde.

Lydigheds holdet vil arbejde frem mod at klare foreningens lydighedsprøve som giver adgang til at fortsætte på næste hold.

Tilmelding til Hugo på mail: hundetraening@gudbjergjagtforening.dk

Tilmeldingen skal indeholde oplysninger om: Førens kontakt oplysninger og evt medlems nr. hundens race, navn, alder, køn og trænings niveau.

Evt. spørgsmål så kontakt mig på tlf.: 20304051 mellem 17.00 og 18.00.

Pris for at deltage er kr. 700,- inkl. 1 dummy og mad til afslutning.

Kursusgebyr indbetales på: Mobile Pay: 16834 (Husk og skriv hvad betalingen dækker for.)

Knæk og bræk.

Hugo Milling Eriksen.