Jagthunde træning 2024.

Følg linket her under.

OBS...Holdet er fuldtegnet.... OBS

Lukket for tilmeldinger.

Videregående apporterings træning april, maj og juni 2024.

Mødested Lyngbakken. Bøllemosevej 15. 5892 Gudbjerg Sydfyn.

Indskrivning onsdag den 10. april kl. 18:45 Der skal forevises gyldig vaccinationsattest, ved indskrivning.

Man skal være tilmeldt og have betalt inden indskrivning, fremmøde uden tilmelding, kan medføre manglende mulighed for deltagelse. Der trænes første gang mandag den 10. april kl. 19:00 med hund, derefter de følgende 10 onsdage.

Trænerne vil i tvivlstilfælde afgøre om holdet er det rigtige, når de kender hunden. Der trænes i alt 12 gange inkl. afslutning som er lørdag d. 22. juni kl. 09:00.

Afslutningen holdes sammen med det andet apporteringshold.

Holdet vil arbejde frem imod at kunne klare DJs. udvidede apporterings prøve. Pris for at deltage er kr. 800,- inkl. mad til afslutning.

Kursusgebyr skal indbetales på MobilePay nr. 16834 (husk navn og aktivitet V. AP.).

Tilmelding til Hugo på mail: hundetraening@gudbjergjagtforening.dk

Tilmeldingen skal indeholde oplysninger om:

 Førerens kontakt oplysninger og evt. medlems nr.

 Hundens navn & race

 Alder

 Køn

 Trænings niveau.

Har du spørgsmål, så kontakt mig venligst på tlf.: 20304051 mellem 17:00 og 18:00.

Løbske tæver kan ikke deltage så længe de er i løbetid!!!