Rågeregulering 2024

Så er der lukket for tilmelding i år.

Kommer der flere mail kommer de på venteliste, og får besked hvis der bliver brug for flere.

Mvh. Hugo.

Råge regulering i Jægerråd Svendborg 2024.

Vi er igen blevet anmodet om at hjælpe Svendborg Kommune, andre institutioner og private lodsejere med deres rågeproblem.

Derfor kan interesserede tilmelde sig til undertegnede fra NU' og til jeg vurdere at vi er nok til at klare reguleringen i år. I år stopper tilmeldingen omkring 30 - 40 personer +/- alt afhængig af hvordan rågeplagen udvikler sig.

Alle som er medlem af en jagtforening under Jægerråd Svendborg, som er over 18 år og har gyldigt jagttegn kan deltage. Det dog besluttet i Jægerrådsbestyrelsen, at for at deltage skal man møde op på 1 af 2 paroler...... Tidspunkt og sted offentliggøres senere.

Man skal ikke tilmelde hvilken dag man kommer, men jeg skal kontaktes hvis ingen af dagene passer.

Vi gør således at nye deltagere som gerne vil have en rundvisning til kolonierne kan få det efter aftale med undertegnede.

Der må anvendes følgende våben : Salonriffel 22lr og luftriffel 5,5.

Man tilmelder sig på mail.: riffel@gudbjergjagtforening.dk og kun der.

I bedes oplyse understående.: Navn, mobil nr, hvilket våben i anvender, om i har hund, hvilken jagtforening i kommer fra og jeres e-mail adr.

Tilmeldingen bliver ikke betragtet som modtaget før jeg har alle ovenstående oplysninger.

Når i har fået en kvittering, er tilmeldingen modtaget. IKKE FØR. Kommer den ikke..... mangler der oplysninger.

Hvis jeg nødtvunget bliver nød til at vælge nogen fra bliver det deltagere fra nederste gruppe som gentagende gange har befundet sig der. Når man er tilmeldt kan man søge om optagelse i følgende FB gruppe: Rågeregulering 2024 Jægerråd Svendborg

Der vil deltagerne i årets regulering kunne følge med i forløbet.

Lidt fakta fra sidste år.:

Deltagere :        grp ialt             46                         personer

5                         878                    71 – 401 Råger