Sensommertræning August 2022.

Mødested Lyngbakken. Bøllemosevej 15. 5892 Gudbjerg Sydfyn.

Hvalpetræning for hunde mellem 2 1/2 mdr. og 5 mdr. Der trænes 4 gange med start, torsdag d. 4. aug. kl. 1900. Derefter følgende 3 torsdage. Sidste gang 25. aug.

Der er ingen prøve her, men lidt afslutnings hygge er der vel altid plads til.                                Hvalpe trænes af : Kim Lindensparre og Hans Rasmussen.

Lydighedstræning hold 1. for hunde mellem 5 mdr. og max. 24 mdr. Der trænes 4 gange med start, søndag d. 7. aug. kl. 0830 . Derefter følgende 3 søndage. Sidste gang 28. aug. Max.10 hunde pr. hold. Holdet trænes af : Henrik Kristensen og Thomas Albjerg + evt. ekstra hjælpere

Jagtbaseret lydighedstræning hold 2. for hunde fra 24 mdr. og max. 42 mdr. Der trænes 4 gange med start, søndag d. 7. aug. kl. 1000 . Derefter følgende 3 søndage. Sidste gang 28. aug. Max.10 hunde pr. hold. Holdet trænes af : Henrik Kristensen og Thomas Albjerg + evt. ekstra hjælpere Pris for at deltage er kr. 300,-

Kursusgebyr indbetales på konto nr. 2680 reg. nr. 6970602587 eller via Mobilepay nr 16834. HUSK OG ANGIV HVAD I BETALER FOR. Ved tilmelding bedes oplyst .: Tlf. nr., race, køn, alder og kvittering på betalt kursus. ( uden den = ingen kursus ) Tilmelding på e-mail.: hundetraening@gudbjergjagtforening.dk

Ved yderlige spørgsmål kontakt Henrik mellem 1700 og 1800 på tlf. 29411412. Sensommertræning: a. Hvalp Kim & Hans træner Tirsdag 4 gange b. Lydighed 1. hold: unghunde maks 24. mdr. 2. hold jagtbaseret lydighed. Der trænes Søndag kl 0830 og kl 1000, maks 10 hunde pr hold. c. Udv. Intern træning onsdage